Oświęcim, 17.09.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
2. Nazwa projektu: Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
4. Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Tryb wyboru wykonawcy usługi: zasada rozeznania rynku
6. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
7.Wspólny Słownik 30236000-2 różny sprzęt komputerowy, 32322000-6 Urządzenia multimedialne
8. Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.
9.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego i multimedialnego spełniającego minimalne parametry techniczne:
1. Komputer- laptop - szt.2
Procesor Inter Core I5,
RAM 8 GB,
hdd 500 GB
system operacyny Windows 8 lub 10,
przekrój matrycy 14”-14,9” lub w wersji 15”-15.9”
Format A4
Rozdzielczość 1200x 1200
Druk liczby stron na minutę min. 15
Technologia: Pozycjonowanie w podczerwieni
Przekątna obrazu min.80”
Oprogramowanie w języku polskim
Inteligentny długopis
Powierzchnia magnetyczna, suchościeralna
10.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto – 100%
11.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
12.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być złożona w terminie do 28 września 2017r. do godz.14.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
Pobierz zapytanie ofertowe: ZAPYTANIE OFERTOWE NA ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO