Oświęcim, 16.08.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE KONSULTACJI LEKARSKICH
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
1. Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
2. Nazwa projektu: Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5 specjalistyczne usługi medyczne
7. Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..
8. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji lekarskich dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu (seniorzy) , ich rodzin oraz udział w pracach zespołu terapeutycznego - Zespół Konsultacyjny.
Zakłada się konsultacje prowadzone przez lekarzy o następujących specjalnościach:
- geriatra, - psychiatra, - reumatolog/ specjalista rehabilitacji, - dermatolog, - neurolog
od września do grudnia 2017r. w wymiarze ok. 2 godzin miesięcznie (dla poszczególnej specjalizacji), od poniedziałku do piątku w godz. 9.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z pracodawcą,
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług).
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
9.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza oraz jedną z wymienionych specjalizacji:
- geriatria, - psychiatria, - reumatologia/ rehabilitacja, - dermatologia, - neurologia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
10. Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny konsultacji brutto – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny konsultacji Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
11.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 06 września 2017r. do godz.14.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
W sytuacji nie pozyskania ofert od lekarzy wszystkich pożądanych specjalizacji dopuszcza się pozyskanie ofert w terminie późniejszym.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
12. Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
Załącznikami do Zapytania ofertowego są: