Aktualności - Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu

Oświęcim, 16.08.2017

 projekt ue loga

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA ŚWIADCZENIE KONSULTACJI LEKARSKICH

w ramach projektu  „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr  RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

1. Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

2. Nazwa projektu: Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

5. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5 specjalistyczne usługi medyczne

7. Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..

8. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji lekarskich dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu (seniorzy) , ich rodzin oraz udział w pracach zespołu terapeutycznego - Zespół Konsultacyjny.

Zakłada się konsultacje prowadzone przez lekarzy o następujących specjalnościach:

- geriatra, - psychiatra, - reumatolog/ specjalista rehabilitacji, - dermatolog, - neurolog

od września do grudnia 2017r. w wymiarze ok. 2 godzin miesięcznie (dla poszczególnej specjalizacji), od poniedziałku do piątku  w godz. 9.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z pracodawcą,

Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług).

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować  w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

9.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza oraz jedną z wymienionych specjalizacji:

- geriatria, - psychiatria, - reumatologia/ rehabilitacja, - dermatologia, - neurologia

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,

10. Kryteria wyboru ofert

Kryterium oceny ofert stanowi  cena 1 godziny  konsultacji brutto – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny konsultacji Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć,  w  tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

11.Termin i miejsce składania ofert

 

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie  do 06 września 2017r.  do godz.14.00  poprzez email:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

W sytuacji nie pozyskania ofert od lekarzy wszystkich pożądanych specjalizacji dopuszcza się pozyskanie ofert w terminie późniejszym.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

   12. Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu,  z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

Załącznikami do Zapytania ofertowego są:

Formularz oferty

bip Oswiecim
©2024 Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu