Oświęcim, 26.11.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYBÓR MUZYKOTERAPEUTY/CHOREOTERAPEUTY
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
2. Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
4. Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Tryb wyboru wykonawcy usługi: zasada udokumentowania rozeznania rynku poprzez wysyłkę zapytań ofertowych do trzech potencjalnych wykonawców usług
6. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
8. Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.
9.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z muzykoterapii, w tym z choreoterapii dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu w okresie od 01.01.2019- 31.12.2019r., w podziale na dwa zadania:
b) choreoterapia:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2019 roku w wymiarze – łącznie około 290 godzin zajęć. Zamawiający zakłada, że 1 godzina zajęć – to 60 minut. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych zajęć (karty pracy, lista obecności).
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
10.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie min. średnieoprofilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty. W zakresie zajęć z muzykoterapii posiadają zdolności muzyczne, w tym umiejętność gry na co najmniej jednym instrumencie, w zakresie zajęć z choreoterapii wymagane są zainteresowania muzyczne oraz minimalne umiejętności muzyczne, takie jak poczucie rytmu umożliwiające prowadzenie zajęć, wiedza dotycząca rozumienia terapeutycznego wykorzystania ruchu i form muzyczno-tanecznych. Kandydaci winni posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość zagadnień związanych organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej, wykazywać się takimi cechami jak samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie i pracowitość, dobra organizacja pracy.
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii/choreoterapii udokumentowanym w formie oświadczenia stanowiącego załącznik do formularza ofertowego.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na zajęcia z muzykoterapii oraz na zajęcia z choreoterapii.
11.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny zajęć brutto – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
12.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
13.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona w terminie do 17 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
14.Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Wykonawca będzie spełniał warunki w zakresie kwalifikacji i doświadczenia w prowadzeniu zajęć i jednocześnie złoży ofertę najtańszą).
15. Upublicznienie zapytania
Potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.
Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu
Załącznikiem do Zapytania ofertowego jest :