Praca w Dziennym Domu Pomocy w Oświęcimiu
Facebook
Szukanie
Praca w Dziennym Domu Pomocy w Oświęcimiu

Oświęcim, 01.12.2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYBÓR MUZYKOTERAPEUTY

w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

  1. 1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

 

2. Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

4. Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

5.Tryb wyboru wykonawcy usługi: rozeznanie rynku

6. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe

8. Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.

9.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z muzykoterapii dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu :

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2018 roku w wymiarze – łącznie około 208 godzin zajęć. Zamawiający zakłada, że 1 godzina zajęć muzykoterapii – to 60 minut. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych zajęć (karty pracy, lista obecności).

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

 

10.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie min. średnieoprofilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty. Posiadają zdolności muzyczne, w tym umiejętność gry na co najmniej jednym instrumencie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość zagadnień związanych organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej, wykazują się takimi cechami jak samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie i pracowitość, dobra organizacja pracy.

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii udokumentowanym w formie oświadczenia stanowiącego załącznik do formularza ofertowego.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.

 

11.Kryteria wyboru ofert

Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny zajęć muzykoterapii brutto – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

12.Zakres wykluczenia

Nie dotyczy

13.Termin i miejsce składania ofert

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona w terminie   do 17 grudnia 2017r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

14.Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wysyłając e-maile do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Wykonawca będzie spełniał warunki w zakresie kwalifikacji i doświadczenia w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii i jednocześnie złoży ofertę najtańszą).

15. Upublicznienie zapytania

Potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.

Załącznikiem do Zapytania ofertowego są: Formularz oferty

 

loga unia kolor

Oświęcim, dnia 26.08.2017r.

Informacja o wolnym stanowisku pracy

STANOWISKO: OPIEKUN w Dziale Opieki nad Chorymi w Domu

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu

Wymagania dla kandydatów:

-wykształcenie min. średnie,

-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

-znajomość zagadnień związanych z opieką nad osobami starszymi i niepełnosprawnymi

-samodzielność w działaniu,

-doświadczenie w zawodzie opiekuna osób starszych, opiekunki środowiskowej, opiekuna medycznego itp.

-znajomość topografii miasta Oświęcim

-zdyscyplinowanie i pracowitość,

-dobra organizacja pracy.

Dokumenty wymagane od kandydatów:

  1. curriculum vitae

  2. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w sekretariacie Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Czecha 8.

- telefon kontaktowy 33 8411781 lub 783 434 107.

Dyrektor Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu

oasza nabór personelu do projektu

Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury

Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu”

realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

Województwa Małopolskiego 2014-2020

  1. Terapeuta

    Wymagania dla kandydatów:

    - wykształcenie min. średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty zajęciowego

    - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

    - znajomość zagadnień związanych z organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej,

    - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

    - samodzielność, komunikatywność,

    - umiejętność pracy w zespole

    - zdyscyplinowanie i pracowitość,

    - dobra organizacja pracy.

  Informacja o warunkach pracy na stanowisku

a) wynagrodzenie: zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 marca 2009 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych - tekst jednolity Dz.U. z 2013 r. poz 1050;

b) miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8 oraz teren miasta Oświęcim

c) zatrudnienie w wymiarze całego etatu

  1. Dogoterapeuta

    Wymagania dla kandydatów:

  • uprawnienia do prowadzenia zajęć terapeutycznych z zakresu kynoterapii/licencja/certyfikat

  • posiadanie przeszkolonych, przygotowanych zwierząt do zajęć, z aktualną dokumentacją medyczną

  • znajomość zagadnień związanych z organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii,

  • samodzielność, komunikatywność,

  • dobra organizacja pracy

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

a) miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8

b) zatrudnienie na umowę zlecenie/ możliwość prowadzenia własnej działalności gospodarczej

c) godzinowy wymiar : w 2017r – 26 h, w 2018r.- 52 h, w 2019r.-52 h, w 2020r.-26 h

3. Lekarz- geriatra - współpraca w zakresie diagnozy i konsultacji

Wymagania dla kandydatów:

- uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza

- specjalizacja z geriatrii

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

a) wynagrodzenie: do 200,00zł brutto/godzinę

b) miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8

c) zatrudnienie na umowę zlecenie/ możliwość prowadzenia własnej działalności gospodarczej

d) godzinowy wymiar : w 2017r – 12 h, w 2018r.- 24 h, w 2019r.-24 h, w 2020r.-12 h

4. Lekarz- psychiatra - współpraca w zakresie diagnozy i konsultacji

Wymagania dla kandydatów:

- uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza

- specjalizacja z psychiatrii, neurologia, rehabilitacja

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

a) wynagrodzenie: do 200,00zł brutto/godzinę

b) miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8

c) zatrudnienie na umowę zlecenie/ możliwość prowadzenia własnej działalności gospodarczej

d) godzinowy wymiar : w 2017r – 12 h, w 2018r.- 24 h, w 2019r.-24 h, w 2020r.-12 h

5. Lekarz- neurolog/reumatolog - współpraca w zakresie diagnozy i konsultacji

Wymagania dla kandydatów:

- uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza

- specjalizacja z neurologii,

Informacja o warunkach pracy na stanowisku

a) wynagrodzenie: do 200,00zł brutto/godzinę

b) miejsce wykonywania pracy: Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu ul. Czecha 8

c) zatrudnienie na umowę zlecenie/ możliwość prowadzenia własnej działalności gospodarczej

d) godzinowy wymiar : w 2017r – 12 h, w 2018r.- 24 h, w 2019r.-24 h, w 2020r.-12 h

 

loga unia kolor

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYBÓR MUZYKOTERAPEUTY

w ramach projektu  Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

  1. Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

  1. Nazwa projektu: Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

  1. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

  1. Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

  1. Tryb wyboru wykonawcy usługi: zasada udokumentowania rozeznania rynku poprzez wysyłkę zapytań ofertowych do trzech potencjalnych wykonawców usług opublikowane zgodnie                                        z  Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.

  1. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocyul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

  1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe

  1. Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..

  1. Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z muzykoterapii dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu :

  • od lipca 2017 r. do  31.03.2019 r. w wymiarze 4 godziny tygodniowo, od poniedziałku do piątku  w godz. 10.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z pracodawcą,

  • od kwietnia 2019 r.  do 30.06.2020 r.  w wymiarze  8 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku  w godz. 10.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z pracodawcą.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w okresie  3  lat:  od lipca 2017 roku do czerwca 2020 roku – łącznie około 936 godzin zajęć. Zamawiający zakłada, że  1 godzina zajęć muzykoterapii –  to  60 minut. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych zajęć (karty pracy, lista obecności).

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

  1. Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  posiadają wykształcenie min. średnieoprofilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty. Posiadają zdolności muzyczne, w tym umiejętność gry na co najmniej jednym instrumencie, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość zagadnień związanychorganizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej, wykazują się takimi cechami jak samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie i pracowitość, dobra organizacja pracy.

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii udokumentowanym w formie oświadczenia stanowiącego załącznik do formularza ofertowego. 

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:

  1. formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,

  1. Kryteria wyboru ofert

Kryterium oceny ofert stanowi  cena 1 godziny zajęć muzykoterapii brutto – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć,  w  tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

  1. Zakres wykluczenia

Nie dotyczy

  1. Termin i miejsce składania ofert

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie    do 05 lipca 2017r. do godz.9.00  poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

  1. Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu,  z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wysyłając e-maile do wszystkich Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Wykonawca będzie spełniał warunki w zakresie wykształcenia i doświadczenia w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii i jednocześnie złoży ofertę najtańszą).

  1. Upublicznienie zapytania

Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu wraz z otrzymanymi ofertami, lub potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.

Załącznikami do Zapytania ofertowego nr 1 są:

Formularz oferty wraz z oświadczeniem dot. doświadczenia zawodowego Wykonawcy - dostępny na stronie BIP lub w ośrodku

 

loga unia kolor

Oświęcim, dnia 14.11.2016r.

Informacja o wolnym stanowisku pracy

STANOWISKO: TERAPEUTA ZAJĘCIOWY

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu

Wymagania dla kandydatów:

-wykształcenie min. średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty zajęciowego

-stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

-znajomość zagadnień związanych z organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej,

-doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

-samodzielność, komunikatywność,

-umiejętność pracy w zespole

-zdyscyplinowanie i pracowitość,

-dobra organizacja pracy.

Dokumenty wymagane od kandydatów:

  1. list motywacyjny

  2. curriculum vitae

  3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w sekretariacie Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Czecha 8.

- telefon kontaktowy 33 8411781 lub 783 434 107.

Więcej artykułów…

  1. Nabór na stanowisko opiekun
bip Oswiecim
©2024 Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu