Praca w Dziennym Domu Pomocy w Oświęcimiu
Facebook
Szukanie
Praca w Dziennym Domu Pomocy w Oświęcimiu

logounia

Oświęcim,26.11.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA ŚWIADCZENIE USŁUG DOGOTERAPII

w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

 

2.Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

       3.Numer projektu: RMPO.09.02.03-IP.01-12044/16

 4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 98390000-3 Inne usługi

7.Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.

8.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z dogoterapii dla seniorów- uczestników projektu w okresie od 01.01.2019- 31.12.2019r . Zajęcia odbywać będą się w siedzibie ośrodka- Oświęcim, ul. Czecha 8 . Zakłada się 2 godzinne zajęcia raz na dwa tygodnie lub 1 godzinne raz w tygodniu, w godzinach od 10 do 13.30, w siedzibie ośrodka  w Oświęcimiu, ul.Czecha 8.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w wymiarze około 52 godzin zajęć.

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

 

9.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy prowadzą działalność w zakresie usług dogoterapii.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:

a)formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,

 10.Kryteria wyboru ofert

 

Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny usługi – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

 11.Zakres wykluczenia

Nie dotyczy

12.Termin i miejsce składania ofert

 

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

13.Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

14.Upublicznienie zapytania

Potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.

Załącznikami do Zapytania ofertowego są:

logounia

Oświęcim, 26.11.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA PROWADZENIE GRUPY WSPARCIA DLA OPIEKUNÓW OSÓB NIESAMODZIELNYCH

w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

  1. Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

 2. .Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

 3.Numer projektu:

 4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) CPV: 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe

7.Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..

8.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie grupy wsparcia dla opiekunów rodzinnych/nieformalnych osób niesamodzielnych. Celem grupy jest udzielenie wsparcia emocjonalnego oraz pomocy psychologicznej uczestnikom.

-od 01.01.2019- 31.12.2019r. r. w wymiarze 2 godzin miesięcznie w godzinach 16.00-18.00, w terminach ustalonych z Zamawiającym

Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług, lista obecności).

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

 9.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:

  1. formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,

 

 10.Kryteria wyboru ofert

 

Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny zajęć brutto – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

11.Zakres wykluczenia

Nie dotyczy

12.Termin i miejsce składania ofert

 

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

13.Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

14.Upublicznienie zapytania

Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu

Załącznikami do Zapytania ofertowego są:

logounia

Oświęcim, 26.11.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

NA ŚWIADCZENIE KONSULTACJI LEKARSKICH

w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

 2.Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

 3.Numer projektu: RPMO.09.02.03-ip.01-12044/16

 4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

 6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5 specjalistyczne usługi medyczne

7.Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..

8.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji lekarskich dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu (seniorzy) , ich rodzin oraz udział w pracach zespołu terapeutycznego - Zespół Konsultacyjny.

Zakłada się konsultacje prowadzone przez lekarzy o następujących specjalnościach:

- geriatra, - psychiatra, - reumatolog/ specjalista rehabilitacji, - dermatolog, - neurolog

Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług).

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

9.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza oraz jedną z wymienionych specjalizacji:

- geriatria, - psychiatria, - reumatologia/ rehabilitacja, - dermatologia, - neurologia

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:

  1. a)formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,

 

 10.Kryteria wyboru ofert

 

Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny konsultacji brutto – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny konsultacji Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

11.Zakres wykluczenia

Nie dotyczy

12.Termin i miejsce składania ofert

 

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

W sytuacji nie pozyskania ofert od lekarzy wszystkich pożądanych specjalizacji dopuszcza się pozyskanie ofert w terminie późniejszym.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

13.Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

14.Upublicznienie zapytania

Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu

Załącznikami do Zapytania ofertowego są:

logounia

 

Oświęcim, 26.11.2018

 

ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYBÓR MUZYKOTERAPEUTY/CHOREOTERAPEUTY

w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

 

 

  1. 1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

 

2. Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”

3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16

4. Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020

5.Tryb wyboru wykonawcy usługi: zasada udokumentowania rozeznania rynku poprzez wysyłkę zapytań ofertowych do trzech potencjalnych wykonawców usług

6. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim

7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe

8. Finansowanie zamówienia

Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.

9.Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z muzykoterapii, w tym z choreoterapii dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu w okresie od 01.01.2019- 31.12.2019r., w podziale na dwa zadania:

  1. muzykoterapia:
  • w okresie od 01.01-31.08.2019 w wymiarze 2 godziny tygodniowo, od poniedziałku do piątku  w godz. 10.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
  • w okresie od 01.09-31.12.2019 w wymiarze 6 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku  w godz. 10.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.

b) choreoterapia:

  • w okresie od 01.01-31.08.2019 w wymiarze 2 godziny tygodniowo, od poniedziałku do piątku  w godz. 10.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
  • w okresie od 01.09-31.12.2019 w wymiarze 4 godzin tygodniowo, od poniedziałku do piątku  w godz. 10.00-14.00, w dniach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2019 roku w wymiarze – łącznie około 290 godzin zajęć. Zamawiający zakłada, że 1 godzina zajęć – to 60 minut. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych zajęć (karty pracy, lista obecności).

Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.

 

 

10.Warunki udziału w postępowaniu

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie min. średnieoprofilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty. W zakresie zajęć z muzykoterapii posiadają zdolności muzyczne, w tym umiejętność gry na co najmniej jednym instrumencie, w zakresie zajęć z choreoterapii wymagane są zainteresowania muzyczne oraz minimalne umiejętności muzyczne, takie jak poczucie rytmu umożliwiające prowadzenie zajęć, wiedza dotycząca rozumienia terapeutycznego wykorzystania ruchu i form muzyczno-tanecznych. Kandydaci winni posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość zagadnień związanych organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej, wykazywać się takimi cechami jak samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie i pracowitość, dobra organizacja pracy.

Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii/choreoterapii udokumentowanym w formie oświadczenia stanowiącego załącznik do formularza ofertowego.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na zajęcia z muzykoterapii oraz na zajęcia z choreoterapii.

 

11.Kryteria wyboru ofert

Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny zajęć brutto – 100%

UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.

12.Zakres wykluczenia

Nie dotyczy

13.Termin i miejsce składania ofert

Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona w terminie   do 17 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.

Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.

14.Informacje inne

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej.

O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Wykonawca będzie spełniał warunki w zakresie kwalifikacji i doświadczenia w prowadzeniu zajęć i jednocześnie złoży ofertę najtańszą).

15. Upublicznienie zapytania

Potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.

Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu

Załącznikiem do Zapytania ofertowego jest :

Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,                                                  Oświęcim, dnia 09.04.2018r.

Informacja o wolnym stanowisku pracy

STANOWISKO: KUCHARZ - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu

( lipiec 2018 )

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie min. zawodowe,

  2. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

  3. wysokie umiejętności w zakresie zgodnego z zasadami higieny i żywienia przygotowywania posiłków,

  4. samodzielność w działaniu,

  5. doświadczenie w zawodzie kucharza,

  6. dobra obsługa sprzętów kuchennych,

  7. umiejętności w zakresie prowadzenia gospodarki magazynowej,

  8. znajomość obsługi komputera,

  9. zdyscyplinowanie i pracowitość,

  10. dobra organizacja pracy.

Dokumenty wymagane od kandydatów:

  1. list motywacyjny

  2. curriculum vitae

  3. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w sekretariacie Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Czecha 8.

- telefon kontaktowy 33 8411781 lub 783 434 107.

bip Oswiecim
©2024 Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu