Oświęcim, 11.12.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA PROWADZENIE GRUPY WSPARCIA DLA OPIEKUNÓW OSÓB NIESAMODZIELNYCH
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
2.Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3.Numer projektu:
4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) CPV: 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
7. Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..
8. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie grupy wsparcia dla opiekunów rodzinnych/nieformalnych osób niesamodzielnych. Celem grupy jest udzielenie wsparcia emocjonalnego oraz pomocy psychologicznej uczestnikom.
-od 01.01.2018- 31.12.2018r. w wymiarze 2 godzin miesięcznie w godzinach 16.00-18.00, w terminach ustalonych z Zamawiającym
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług, lista obecności).
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
9. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:
a) formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
10.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny konsultacji brutto – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny konsultacji Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
11.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
12.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2017r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
W sytuacji nie pozyskania ofert od lekarzy wszystkich pożądanych specjalizacji dopuszcza się pozyskanie ofert w terminie późniejszym.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
13.Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
14.Upublicznienie zapytania
Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu
Załącznikami do Zapytania ofertowego są: Formularz oferty