Oświęcim,26.11.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE USŁUG DOGOTERAPII
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
2.Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3.Numer projektu: RMPO.09.02.03-IP.01-12044/16
4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): CPV: 98390000-3 Inne usługi
7.Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.
8.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z dogoterapii dla seniorów- uczestników projektu w okresie od 01.01.2019- 31.12.2019r . Zajęcia odbywać będą się w siedzibie ośrodka- Oświęcim, ul. Czecha 8 . Zakłada się 2 godzinne zajęcia raz na dwa tygodnie lub 1 godzinne raz w tygodniu, w godzinach od 10 do 13.30, w siedzibie ośrodka w Oświęcimiu, ul.Czecha 8.
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w wymiarze około 52 godzin zajęć.
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
9.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy prowadzą działalność w zakresie usług dogoterapii.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:
a)formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego,
10.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny usługi – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
11.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
12.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
13.Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
14.Upublicznienie zapytania
Potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.
Załącznikami do Zapytania ofertowego są:
Oświęcim, 26.11.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA PROWADZENIE GRUPY WSPARCIA DLA OPIEKUNÓW OSÓB NIESAMODZIELNYCH
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
2. .Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3.Numer projektu:
4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV) CPV: 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
7.Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..
8.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie grupy wsparcia dla opiekunów rodzinnych/nieformalnych osób niesamodzielnych. Celem grupy jest udzielenie wsparcia emocjonalnego oraz pomocy psychologicznej uczestnikom.
-od 01.01.2019- 31.12.2019r. r. w wymiarze 2 godzin miesięcznie w godzinach 16.00-18.00, w terminach ustalonych z Zamawiającym
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług, lista obecności).
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
9.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu psychologa
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:
10.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny zajęć brutto – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
11.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
12.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
13.Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
14.Upublicznienie zapytania
Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu
Załącznikami do Zapytania ofertowego są:
Oświęcim, 26.11.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE
NA ŚWIADCZENIE KONSULTACJI LEKARSKICH
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
1.Zamawiający: Dzienny Dom Pomocy Oświęcim, ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
2.Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3.Numer projektu: RPMO.09.02.03-ip.01-12044/16
4.Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
6.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.00-5 specjalistyczne usługi medyczne
7.Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych..
8.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie konsultacji lekarskich dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu (seniorzy) , ich rodzin oraz udział w pracach zespołu terapeutycznego - Zespół Konsultacyjny.
Zakłada się konsultacje prowadzone przez lekarzy o następujących specjalnościach:
- geriatra, - psychiatra, - reumatolog/ specjalista rehabilitacji, - dermatolog, - neurolog
Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych konsultacji (ewidencja świadczonych usług).
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
9.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu lekarza oraz jedną z wymienionych specjalizacji:
- geriatria, - psychiatria, - reumatologia/ rehabilitacja, - dermatologia, - neurologia
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie:
10.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny konsultacji brutto – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny konsultacji Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
11.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
12.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona wraz z załącznikami, w terminie do 19 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
W sytuacji nie pozyskania ofert od lekarzy wszystkich pożądanych specjalizacji dopuszcza się pozyskanie ofert w terminie późniejszym.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
13.Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
14.Upublicznienie zapytania
Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu
Załącznikami do Zapytania ofertowego są:
Oświęcim, 26.11.2018
ZAPYTANIE OFERTOWE NA WYBÓR MUZYKOTERAPEUTY/CHOREOTERAPEUTY
w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.” nr RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
2. Nazwa projektu:Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu.”
3. Numer projektu: RPMP.09.02.03-IP.01-12044/16
4. Okres realizacji projektu: 3.07.2017 – 30.06.2020
5.Tryb wyboru wykonawcy usługi: zasada udokumentowania rozeznania rynku poprzez wysyłkę zapytań ofertowych do trzech potencjalnych wykonawców usług
6. Miejsce realizacji zamówienia: Dzienny Dom Pomocy ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim
7.Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4 usługi edukacyjne i szkoleniowe
8. Finansowanie zamówienia
Zamówienie w ramach projektu „Zwiększenie dostępności i jakości oferty pomocy dla osób starszych poprzez rozwój działań oraz adaptację i dostosowanie infrastruktury Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu” jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Program Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014–2020, oś priorytetowa IX. 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR, typ projektu B. wsparcie dla tworzenia i/lub działalności placówek zapewniających dzienną opiekę i aktywizację osób niesamodzielnych.
9.Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z muzykoterapii, w tym z choreoterapii dla uczestników Dziennego Domu Pomocy objętych wsparciem w ramach projektu w okresie od 01.01.2019- 31.12.2019r., w podziale na dwa zadania:
b) choreoterapia:
Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 2019 roku w wymiarze – łącznie około 290 godzin zajęć. Zamawiający zakłada, że 1 godzina zajęć – to 60 minut. Wykonawca będzie odpowiedzialny za przygotowanie, prowadzenie i dokumentację prowadzonych zajęć (karty pracy, lista obecności).
Rozliczenie za świadczone usługi będzie następować miesięcznie, w oparciu o faktycznie zrealizowany i sprawdzony zakres przedmiotu zamówienia na podstawie zaoferowanej ceny.
10.Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają wykształcenie min. średnieoprofilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku terapeuty. W zakresie zajęć z muzykoterapii posiadają zdolności muzyczne, w tym umiejętność gry na co najmniej jednym instrumencie, w zakresie zajęć z choreoterapii wymagane są zainteresowania muzyczne oraz minimalne umiejętności muzyczne, takie jak poczucie rytmu umożliwiające prowadzenie zajęć, wiedza dotycząca rozumienia terapeutycznego wykorzystania ruchu i form muzyczno-tanecznych. Kandydaci winni posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, znajomość zagadnień związanych organizowaniem i prowadzeniem indywidualnej i grupowej terapii zajęciowej, wykazywać się takimi cechami jak samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, zdyscyplinowanie i pracowitość, dobra organizacja pracy.
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć z muzykoterapii/choreoterapii udokumentowanym w formie oświadczenia stanowiącego załącznik do formularza ofertowego.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest przedłożenie formularza ofertowego stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: na zajęcia z muzykoterapii oraz na zajęcia z choreoterapii.
11.Kryteria wyboru ofert
Kryterium oceny ofert stanowi cena 1 godziny zajęć brutto – 100%
UWAGA: w cenę 1 godziny zajęć Wykonawca musi wkalkulować wszelkie koszty związane z realizacją zajęć, w tym koszty dojazdu na zajęcia, koszty przygotowania materiałów do prowadzenia zajęć, koszty ubezpieczenia, podatków, itp.
12.Zakres wykluczenia
Nie dotyczy
13.Termin i miejsce składania ofert
Oferta winna być wydrukowana na druku załączonego formularza ofertowego i złożona w terminie do 17 grudnia 2018r. do godz.9.00 poprzez email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą lub osobiście w Biurze Projektu: ul. Czecha 8, 32 – 600 Oświęcim.
Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 33/841-17-81.
14.Informacje inne
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie aż do podpisania umowy z Wykonawcą, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty. Jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybierać kolejną w rankingu - najkorzystniejszą ofertę (najtańszą) spośród pozostałych ofert złożonych w postępowaniu, z zastrzeżeniem nieprzekroczenia wysokości środków zaplanowanych w budżecie projektu na realizację niniejszego zamówienia.
O wyborze oferty Zamawiający poinformuje na swojej stronie internetowej.
O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą (Wykonawca będzie spełniał warunki w zakresie kwalifikacji i doświadczenia w prowadzeniu zajęć i jednocześnie złoży ofertę najtańszą).
15. Upublicznienie zapytania
Potwierdzenie wysłania zapytania ofertowego do co najmniej trzech potencjalnych wykonawców, o ile na rynku istnieje co najmniej trzech potencjalnych wykonawców danego zamówienia, wraz z otrzymanymi ofertami.
Strona internetowa Realizatora projektu, tj. Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu
Załącznikiem do Zapytania ofertowego jest :
Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu, Oświęcim, dnia 09.04.2018r.
Informacja o wolnym stanowisku pracy
STANOWISKO: KUCHARZ - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1 etatu
( lipiec 2018 )
Wymagania dla kandydatów:
wykształcenie min. zawodowe,
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
wysokie umiejętności w zakresie zgodnego z zasadami higieny i żywienia przygotowywania posiłków,
samodzielność w działaniu,
doświadczenie w zawodzie kucharza,
dobra obsługa sprzętów kuchennych,
umiejętności w zakresie prowadzenia gospodarki magazynowej,
znajomość obsługi komputera,
zdyscyplinowanie i pracowitość,
dobra organizacja pracy.
Dokumenty wymagane od kandydatów:
list motywacyjny
curriculum vitae
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty aplikacyjne prosimy składać w sekretariacie Dziennego Domu Pomocy w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim, ul. Czecha 8.
- telefon kontaktowy 33 8411781 lub 783 434 107.
Strona 1 z 4